Від АМКУ вимагають перевірити як Козаку вдалось купити три телеканали без дозволу


Від АМКУ вимагають перевірити як Козаку вдалось купити три телеканали без дозволу

15.02.2021
  //   1 Переглядів

Від АМКУ вимагають перевірити як Козаку вдалось купити три телеканали без дозволу«Ліга Антитрасту» звернулась до Антимонопольного комітету щодо розслідування придбання  соратником  Віктора Медведчука Тарасом Козаком телеканалів «NewsOne», «112» та «ZIK» без дозволу відомства.
Законність придбання Козаком у жовтні-грудні 2018 телеканалів «NewsOne» та «112» та у червні 2019 телеканалу «ZIK» давно ставилась під сумнів, у тому числі в частині походження коштів. Після зміни власника телеканали змінили редакційну політику та фактично вели мовлення проти України, наслідком чого стали санкції, введені в дію указом президента Володимира Зеленського.
«На подібну транзакцію Козак мав би отримувати дозвіл від відомства. Проте, цього не зробив. І за таке порушення йому загрожує штраф у розмірі 5% річного доходу всієї його імперії», – вказують у «Лізі антитрасту».
Тарас Козак на момент придбання телеканалів вже був пов’язаний відносинами контролю з іншими суб’єктами господарювання, відтак зазначені транзакції могли потребувати одержання дозволу АМКУ на концентрацію.
Крім того, схеми отримання коштів на їх придбання через ряд офшорних компаній можуть свідчити про більш широке коло суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю Козаком, ніж він декларує.
За даними «Ліги антитрасту», Антимонопольний комітет у 2019 році нібито зацікавився придбанням Козаком телеканалів, але нічим в підсумку це не закінчилось. Немов би відомству не вистачило доказів, щоб оштрафувати Козака.
«Проте зараз, впевнені, у правоохоронних органів є більш ніж достатньо інформації, щоб АМКУ поновив своє розслідування та довів його до справедливого фінішу», – вважають експерти.
Тому «Ліга Антитрасту» звернулася до Антимонопольного комітету з проханням перевірити законність набуття у власність Козаком Т. телеканалів «NewsOne», «112» та «ZIK». Та після підтвердження факту вчинення порушення – покарати штрафом.
Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський 2 лютого увів у дію рішення РНБО про застосування санкцій до трьох телеканалів та їх власника Тараса Козака.
Кошти на придбання ЗМІ Козак заводив з білоруського банку, що належить Миколі Воробю. Це близький до Олександра Лукашенка білоруський бізнесмен, на якого два роки тому також оформили дизельний трубопровід, що раніше контролював близький до Медведчука бізнесмен Ніссан Моісєєв.



Источник – nashigroshi.org/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *