Втручання президента заборонено законом, – на "Суспільному" відповілі офісу президента




Громадський Мовники – телеканал UA: Перший відповів на звинувачений офісу президента в пошіренні в ефірі информации, что НЕ відповідає дійсності.
Позиція "UA: Першого" оприлюднено на сайті телекомпанії.
"Суспільний Мовники дякує за рекомендацію І, користуючися нагод, нагадує офісу Президента, что согласно зі статтей 3 Закону України" Про Суспільне телебачення і радіомовлення України "забороняється втручання державних ОРГАНІВ та ОРГАНІВ місцевого самоврядування, їхніх посадових и службових осіб, а такоже недержавних ОРГАНІЗАЦІЙ у діяльність НСТУ з метою встановлення цензури, попередня контролю та незаконного впліву на Зміст информации, что пошірюється суспільним телебачення и радіомовленням України ", – сказано в заяві.
На каналі нагадали, что програма "Схеми: корупція в деталях" віробляється колективом Журналістів "Радіо Свобода" та транслюється в ефірі суспільного телеканалу на договірніх умовах.І підкреслілі, что телеканал Ніколи НЕ МАВ підстав сумніватіся в професіоналізмі Журналістів, что віпускають програму "Схеми: корупція в деталях ".
"З Огляду на сказань вищє Суспільний Мовники підтрімує Намір офісу Президента позіватіся до суду з метою спростування информации, если вона действительно виявило такою, что НЕ відповідає дійсності. Переконані, что именно такий способ вирішенню конфліктів є найбільш прийнятною у демократичному суспільстві ", – додали на" Суспільному ".



Источник – antikor.com.ua

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *