ЗМІ: пропагандистської Симоньян особисто випустила фейковий повідомлення на «РІА Новини» про те, що Джонсона підключили до ШВЛ




Російське державне інформагентство «РИА Новости» опублікувало фейк про те, що зараженого коронавірусів прем’єр-міністра Великобританії Бориса Джонсона підключать до апарату штучної вентиляції легенів.
Ця непідтверджена новина з’явилася незвичайним чином і була ініційована керівництвом агентства в Москві, а не Лондоні, повідомляє «Медуза».
«РІА Новини» опівночі з 5 на 6 квітня оприлюднило новина про те, що Джонсона екстрено помістили в лікарню, хоча прес-служба прем’єра називала госпіталізацію «запобіжним засобом». Крім того, в новини російського агентства з посиланням на джерело, «близьке до керівництва національної системи охорони здоров’я Англії», повідомлялося про намір підключити Джонсона до ШВЛ.
Через деякий час текст в новини змінили, Але оригінал залишився в архівній версії статті. Офіс прем’єра Британії назвав вказане повідомлення «дезінформацією».
За даними «Медузи», фейковий новину «РІА» з’явилася з ініціативи керівництва агентства в Москві, а лондонське бюро «РІА» навіть не було повідомлено про публікації.
«Новина була підписана, як ніби вона була написана в Лондоні, але це не так. Корпункт в Лондоні до неї не мав відношення і дізнався про неї постфактум », – розповіло джерело« Медузи ».
Уточнюється, що під керівництвом агентства мається на увазі головний редактор Маргарита Симоньян, вона ж голова пропагандистського телеканалу RT. За словами іншого джерела, текст новини написав, перебуваючи в Москві, один з керівників агентства. Він запевняв, що інформація від джерела надійна, але інші співробітники «РІА» не впізнали, що це був за джерело.
Сама Симоньян заперечує, що давала такі розпорядження і заявила «Медузи», що фейковий новина про Джонсона побачила в стрічці. Після чого сама зателефонувала головному редактору дізнатися, звідки вона з’явилася.
Керівництво «РІА» вимагало від журналістів вставляти в усі наступні новини про здоров’я Джонсона інформацію про те, що його нібито підключать до ШВЛ, навіть після офіційного спростування Офісу прем’єра. Крім того, будь-які новини про британському прем’єру висвітлювалися в «РІА» дуже докладно. Джерело «Медузи» говорить, що це нібито дуже читається тема, але статистика переглядів свідчить про зворотне (крім фейковий новини про ШВЛ).
Ще один співрозмовник «Медузи» розповів, що в «РІА» є тенденція писати про те, як західні країни погано справляються з пандемією коронавируса. Дуже багато з того, що надсилають кореспонденти про ситуацію з COVID-19 за кордоном виявляється фейком.
Також відомо, що у Симоньян є давня ворожнеча з Британією, зокрема самим Джонсоном. Ще на посаді глави МЗС Джонсон критикував депутатів за виступ в ефірі пропагандистського RT, на що редакція каналу відповіла йому, що у них в гостях був і рідний батько самого міністра.
У Британії канал RT регулярно піддається санкціям з боку медіарегулятора Ofcom за порушення принципів неупередженості, наприклад під час висвітлення теми отруєння Скрипаль. У РФ неодноразово погрожували ввести санкції у відповідь проти журналістів BBC.



Источник – antikor.com.ua

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *